فروش عمده شیر شتر

فروش عمده شیر شتر با رعایت موارد بهداشتی و با قیمتی مناسب به دست مجموعه ما انجام می شود، شیر شتر به دلیل فوایدی که دارد بسیار مورد توجه می باشد، اگر قصد خرید شیر شتر به صورت عمده را دارید می توانید با ما ارتباط برقرار کنید و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید.

محصولات لبنی و فرآوردهای گوشتی شتر و گوشت بلدرچین کشتار روز یکی از انواع محصولات لبنی است که در سراسر ایران به فروش می رسدو در اینجا به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته.

خواص شیر شتر :

فروش عمده شیر شتر

به گفته پژوهشگران شیر شتر دارای پروتئین خاصی است که نقشی همانند انسولین دارد. یکی از فواید شیر شتر کاهش کلسترول خون می باشد. با خوردن روزانه نیم لیتر شیر شتر می توان دیابت نوع یک را کاهش دهید.

کاهش وزن با شیر شتر :

شیر شتر دارای مقدار کمی چربی می باشد و به همین دلیل گفته شده است با مصرف منظم این شیر به مدت 10 الی 15 روز می توان تاثیر آن را بر کاهش وزن ملاحضه کرد.

فواید شیر شتر :

  1. تقویت چشم
  2. دارای ویتامین ب و ث بسیار
  3. کمک به درمان آلزایمر , زخم معده , آسم و آنتریت
  4. دارای خواص کمکی به درمان سرطان
  5. دارای کلسیم و آهن به مقدار 10 برابر شیر گاو
  6. دارای انسولین و موثر بر کنترول دیبابت
  7. کمک به درمان اوتیسم کودکان

شیر شتر بین 15 ماده اصلی خوراکی که عبارت اند از خورما، عسل، ماهی سفید، شیره انگور، انار و غیر … می باشد، لبنیات گاوی و گوسفندی در بین این 15 مورد هیچ جایگاهی ندارند.

غذای اصلی شتر خار و گیاهان بیابانی می باشد به همین دلیل سدیم بیشتری نسبت به گاو و گوسفند دارد، شیر شتر برخلاف شیر گاو طبع گرم رو به اعتدالی دارد و اشتها آور است.

شیر شتر دارای ویتامین B1وB2 می باشد که بیشتر از شیر گوسفند با ویتامین B6،  B12 است و با شیر گاو یکی می باشد.

شیر شتر و گوشت مرغ امروز داری خواص درمانی هستند که در این مقاله قرار داده شده است.

فروش عمدده شیر شتر

خرید غیر حضوری شیر شتر :

خرید غیر حضوری شیر شتر می تواند یک امتیاز برای خریدار باشد، زیرا با خرید غیر حضوری در مصرف زمان صرفه جویی می شود، ارسال شیر شتر به تمام شهر های ایران قابل انجام می باشد.

فروش عمده شیر شتر :

برای خرید عمده شیر شتر با ما تماس بگیرید تا از قیمت و نحوه ارسال اطلاع پیدا کنید، ارسال شیر شتر به صورت عمده با رعایت کامل شرایط بهداشتی انجام می شود، برای خرید عمده شیر شتر می توانید با ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به آسانی ثبت کنید، پس از ثبت سفارش در کم ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما