فروش ویژه پنیر با شیر شتر در فروشگاه های معتبر کشور

از شیر شتر فراورده‌های دیگری نیز تهیه می‌شود. پنیری که با شیر شتر تولید می‌شود، چربی کمتری از پنیرهای دیگر دارد. کلسیم و ویتامین C پنیر شتر بسیار بالا است. تولید پنیر با شیر شتر بسیار سخت بوده و تنها چند شرکت معتبر در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کنند. پنیر شتر به سه صورت تولید‌ می‌گردد. پنیر صبحانه، پنیر سالاد و پنیر مخصوص پخت و پز از فرآورده‌هایی هستند که از شیر شتر بدست می‌آیند. این محصول به صورت خاص وارد بازار فروش شده و تولید عمده ندارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

محصولات لبنی و فرآوردهای گوشتی شتر و گوشت بلدرچین کشتار روز یکی از انواع محصولات لبنی است که در سراسر ایران به فروش می رسدو در اینجا به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته.

پنیر با شیر شتر

خواص پنیر شتر

طی تحقیقاتی که در مورد شیر شتر انجام شده است، این شیر مواد جامد کمی دارد. به همین دلیل تهیه آن دارای فرآیندهای خاص خود را دارد. میزان چربی پائین در شیر شتر موجب می‌شود، پنیر تولیدشده نیز به صورت کم‌ چرب به بازار فروش ارائه شود. افرادی که دچار چربی خون بالا هستند یا افرادی که بیماری قلبی دارند، برای بهره‌گیری از فواید و خواص این محصول، می‌توانند آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند. میزان کلسیم پنیر شتر نیز قابل توجه است. رشد و استحکام استخوان‌ها با دریافت میزان مناسب کلسیم، امکان‌پذیر می شود. با مصرف پنیر شتر می‌توان بخشی از ویتامین C لازم برای بدن را نیز دریافت نمود.
همانطور که می دانید ویتامینC نقش مهمی در سلامت انسان داشته و می‌تواند در پیشگیری از برخی بیماری ها مفید واقع شود. با مصرف این لبنیات به جوان‌سازی و سلامت پوست نیز می‌توان کمک نمود.

شیر شتر و گوشت مرغ امروز داری خواص درمانی هستند که در این مقاله قرار داده شده است.

 پنیر با شیر شتر

مراکز خرید پنیر با شیر شتر

پنیر شتر را کشورهایی تولید می‌کنند، که شتر در آن مناطق پرورش داده شده و به شیر شتر دسترسی داشته باشند.این لبنیات خاص بیشتر در کشورهای عربی  تولید می‌شود. امارات یکی از کشورهای تولیدکننده پنیر شتر است که با تولید ناچیز پنیر شتر، فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است. در ایران نیز این محصول به صورت خاص تولید می‌گردد و البته توسط مراکز خاصی نیز عرضه‌ می‌شود.  این نوع پنیر هنوز جایگاه خود را در بین سایر لبنیات پیدا نکرده و قیمت مناسبی نیز دارد. پنیر شتر سه برابر پنیری که با شیر گاو یا گوسفند تهیه‌ می‌شود، کلسیم و ویتامین C دارد. این پنیر حاوی آنتی باکتریال هایی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. ویتامین‌های گروه B در پنیر شتر یافت می‌شود. این محصول خاصیت ضد التهابی داشته و التهابات معده و روده را نیز کاهش می‌دهد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع محصولات شتر با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما