فروش عمده ی پنیر با شیر شتر با قیمت ارزان

شیر شتر زمانی غذای اصلی مردم بادیه نشین بود. شیر تازه و سالم شتر همواره در دسترس آنان بود. امروزه به دلیل پرورش شتر در مناطق بیابانی، در مناطق دیگر کمبود شیر شتر به چشم می‌‌آید. برای بهره‌گیری از خواص و فواید شیر شتر، فرآورده‌های لبنی دیگر مانند پنیر با شیر شتر، ماست و دوغ شتر نیز تولید می‌گردد. پنیر شتر، کم‌ چرب اما حاوی مواد مغذی بسیاری است.

محصولات لبنی و فرآوردهای گوشتی شتر و گوشت بلدرچین کشتار روز یکی از انواع محصولات لبنی است که در سراسر ایران به فروش می رسدو در اینجا به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته.

مراکز تولید پنیر با شیر شتر

طی تحقیقات مختلفی که در مورد شیر شتر صورت گرفته‌ است،  میزان مواد جامد شیر شتر حدود ده درصد و بسیار ناچیز است. به همین دلیل تهیه پنیر با شیر شتر قدری دشوار می‌باشد. البته برخی شرکت‌های خارجی چند سالی است فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و توانسته‌اند پنیر خوش‌طعم و خوشمزه‌ای را از شیر شتر تولید نمایند. تولید این شرکت‌ها محدود بوده و پنیر شتر را نمی‌توان به صورت عمده در بازار فروش پیدا کرد. شرکت آمریکایی و اماراتی پنیر شتر را به صورت خاص تولید نموده و بیشتر آن به بازارهای داخلی خود آن کشورها ارسال می‌شود. البته صادرات پنیر شتر به برخی کشورها نیز صورت می‌گیرد.

خوشبختانه کشور ما نیز در این زمینه فعالیت‌هایی را آغاز نموده است. پنیر با شیر شتر در سه نوع پنیر صبحانه، پنیر مخصوص سالاد و پنیر مخصوص غذا، تولید می‌گردد. عرضه این محصول به مراکز معتبری سپرده شده است. شما با مراجعه به هر سوپر‌مارکت یا مراکز خریدی، نمی‌توانید پنیر شتر را خریداری نمائید. دلیل این امر دشوار بودن فرآیند تولید پنیر شتر است. البته کمیاب بودن پنیر شتر دلیل دیگری نیز دارد. ۱۳ ماه طول می‌کشد تا شتر باردار پس از وضع حمل، به شیردهی برسد. از سوی دیگر شتر تنها در مناطق بیابانی و به صورت طبیعی رشد می‌کند. مراکز خاصی برای پرورش شتر وجود ندارد.

شیر شتر و گوشت مرغ امروز داری خواص درمانی هستند که در این مقاله قرار داده شده است.

خواص پنیر با شیر شتر

در مورد خواص و فواید پنیر با شیر شتر، کارشناسان طب سنتی و متخصصان علم‌ تغذیه، تحقیقات متعددی انجام داده و آن را به صورت مقاله نشر نموده‌اند. ویتامین C نقش مهمی در سلامت انسان دارد. پنیر شتر منبع غنی ویتامین C است. آنطور که گفته‌اند کلسیم موجود در پنیر شتر، تقریبا سه برابر کلسیم سایر پنیرها است. پنیر شتر حاوی ویتامین D نیز می‌باشد. این ویتامین به همراه کلسیم در رشد و سلامت همچنین استحکام استخوان‌ها نقش مهمی دارند.

پنیر شتر میزان انسولین را در بیماران دیابتی متعادل می‌کند. به بیماران دیابتی توصیه شده است، در صورت در دسترس بودن پنیر شتر، آن را بر سایر پنیرها ترجیح دهند. خاصیت ضد التهابی و ضد ویروسی پنیر با شیر شتر موجب می‌شود، التهابات روده و معده کاهش پیدا‌ کرده و دستگاه گوارش تقویت شود. پنیر شتر به دلیل میزان ناچیز چربی، برای بیماران قلبی نیز مفید است. افرادی که به لاکتوز شیر حساسیت دارند، با خاطری آسوده می‌توانند شیر و پنیر شتر را استفاده نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما