دست یابی به بهترین گوشت شتر تولیدی در استان فارس

گوشت شتر شیراز از شترهایی به دست می‌آید که در شیراز و مناطق جنوبی کشور پرورش داده می شوند. این منطقه بسیار برای پرورش شتر مناسب است و انواع مختلفی از شتر در این منطقه وجود دارند. گوشت شتر شیراز بسیار خوش طعم می باشد و به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود که مصرف کننده عمده این محصول هستند.

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و گوشت مرغ امروز تهران را در این قسمت به صورت مستقیم در اختیار شما قرار دادیم.

ویژگی های منحصر به فرد پرورش شتر در استان فارس

گوشت شتر شیراز از لحاظ سطح کیفی در درجه عالی می باشد. منطقه شیراز و به طور کلی استان فارس به علت قرار گیری در منطقه‌ای با شرایط آب و هوایی که مناسب پرورش شتر می باشد، باعث شده است که انواع نژاد شتر که در ایران یافت می شوند در این منطقه پرورش داده شوند. این منطقه از سمت شرق به استان سیستان و بلوچستان نزدیک است که این استان نیز خود پرورش‌دهنده چندین نوع شتر با نژاد مخصوص ایران است. استان بوشهر و استان خوزستان و هرمزگان نیز که در قسمت جنوب و جنوب غربی این استان قرار دارند. خود دارای نژاد های مختلفی از شتر می باشند و همچنین شتر هایی که در کویر های ایران پرورش داده می شود در سمت شمال شرقی این منطقه و استان کرمان یافت می شوند و به طور خلاصه مرکزیت این استان با زیست بوم‌ های نژاد های مختلف شتر ایرانی باعث شده است که در این استان پرورش شتر اصیل رونق بسیار زیادی داشته باشد.

برای دانستن از تمامی خواص و فواید شتر و گوشت مرغ امروز تهران 1401 به این قسمت جهت سفارش آنلاین وارد شوید.

صادرات گوشت شتر شهر شیراز

گوشت شتر شیراز بعد از کشتاری که به صورت دوره‌ای انجام می‌شود در بسته بندی های مختلف و با وزن های متفاوتی برای فروش در بازار داخلی و خارج به سیستم توزیع تحویل داده می‌شود. گوشت شتر شیراز به کشورهایی مانند امارات متحده عربی، قطر و عمان صادر می شود. نکته جالب این است که این کشورها خود دارنده نژادهای مختلفی از شتر می باشند اما کیفیت گوشت شتر شیراز به اندازه ای است که آنان گوشت این حیوان را به شترهای پرورشی خود ترجیح می‌دهند. در زمینه فروش داخلی گوشت شتر نیز قسمت عمده ای از پرورش دهندگان شتر، این حیوان را به منظور فروش گوشت آن پرورش می‌دهند و سعی در رقابت با گوشت شتر شیراز دارند. مجموعه ای که در شیراز اقدام به تولید و پخش گوشت شتر می کند، از حرفه ای ترین مجموعه های در فعال این زمینه می باشد و تجارب سالیان مختلف به این مرکز کمک کرده است تا محصولاتی ارائه دهد که در داخل کشور نظیر ندارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما