قیمت فروش شیر خشک شتر

بهترین تغذیه برای نوزدانی که به دنیا می آیند شیر مادر است. اما خوب گاهی به دلایل مختلفی نوزاد از شیر مادر محروم می شود، به همین دلیل پدر و مادر مجبورند تا یک شیر خشکی به نوزادشان بدهند که هم از لحاظ آلرژی مشکلی نداشته باشد و هم باعث رفلاکس معده نوزاد نشود و در کنار این ها مواد مغذی که بدن نوزاد به آن احتیاج دارد و از طریق شیر خشک تامین کند. طی تحقیقاتی که انجام داده اند شیر خشک شتر شباهت زیادی به شیر انسان دارد و نوزاد می تواند بدون هیچ آلرژی و نفخ معده آن را بخورد.شیر شتر سرشار از آهن، مس، روی ، ویتامینcاست و پروتیین که یکی از ویتامین های اصلی است را شیر شتر دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

محصولات لبنی فرآوری شده از شتر و گوشت شترمرغ کیلویی جهت سفارش آنلاین در هر مقدار و تناژی از این قسمت امکان دسترسی به آن را دارید.

لاکتوفرین شیر شتر ضد باکتری و ضد ویروس است و باعث تقویت سیستم ایمنی نوزاد می شود شیر شتر لاکتوز ندارد و برای نوزادی که به لاکتوز حساسیت دارند مناسب است. شیر شتر به دلیل طبع گرمی که دارد بیماری هایی مثل نرمی استخوان، کم خونی ،هپاتیت را درمان میکند.امروزه بسیاری بر این باورند که شیر گاو جایگزین خوبی به جای شیر مادر است اما نوزادان زیادی هستند که به پروتیین گاوی حساسیت دارند و باعث دل درد شدید در این نوزادان می شود از این روی شیر خشک شتر بهترین شیر بعد از شیر مادر است.

اطلاعات دقیق در مورد شیر شتر و گوشت شترمرغ اصفهان که سرشار از خواص های فرآوانی می باشند با ورود به این بخش از تمامی آنها با خبر شوید.

خرید عمده مستقیم محصولات شیر شتر

خرید عمده مستقیم محصولات شیر شتر

خوردن شیر در زندگی یک امر بسیار مهم است و باعث سلامت بدن انسان می شود اما شاید برایتان عجیب باشد شیر شتر نه تنها برای سلامتی مفید است بلکه مانند یک دارو عمل می کند و بعضی از بیماری ها را طی یک ماه درمان می کند.شیر شتر برای افرادی که دیابت دارند و حساسیت به انسولین دارند بهترین گزینه است.این شیر کمک به کاهش آلرژی می کند و بسیار کمک به کم کردن وزن می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما