بازار توزیع شیر شتر

شیر شتر یکی از بهترین نوع شیر در حیوانات اهلی است که از کلسیم فراوانی برخوردار است این نوع برای افرادی که نیاز به استحکام بندی استخوان ها دارند و همچنین در سن رشد می باشند بسیار خوب است و امروزه علاوه بر شیر شتر از محصولات بدست آمده از آن نیز استقبال فراوانی می شود.

شما میتوانید با خرید انلاین گوشت شتر و گوشت منجمد در جانبو با کیفیت از این قسمت خریداری کنید و سفارش دهید.

محصولات لبنی شتر

یکی دیگر از کاربردهای شیر استفاده از محصولات لبنی آن است که می تواند مواد مغذی مورد نیاز بدن را به آن برساند. محصولاتی

محصولاتی که برای شیر شتر می توان نام برد عبارتند از:

  1. ماست
  2. پنیر
  3. دوغ
  4. کره

روال تولید هرکدام از این محصولات نام برده شده مشخص است و مانند تولید سایر محصولات لبنی است اما خاصیت آن ها چند برابر است.

علت خاصیت بیشتر شیر شتر نسبت به سایر حیوانات اهلی

علت خاصیت بیشتر شیر شتر نسبت به سایر حیوانات اهلی

کیفیت یک شیر و محصولات حاصل نسبت به سایر شیرها از مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن تعیین می شود. همچنین شیر شتر از لحاظ ظاهری با سایر شیرها دارای تفاوت است. حال به بررسی مختصری از آن می پردازیم.

بیماری هایی که جهت درمان آن می توان از روغن کوهان شتر و گوشت منجمد در تبریز استفاده کرد در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم.

ترکیب شیر شتر

شیر شتر دارای ویتامین c فراوان است و همچنین ویتامین B1 وB2 و البته ویتامین B12 به نسبت سایر شیر ها بیشتر است و همین تغییر در ترکیب آن سبب مقوی تر بودن این نوع شیر شده است.

تفاوت ظاهری

از نظر ظاهر نسبت به دیگر شیرها رقیق تر بوده و همچنین به علت رقیق تر بودن سفید تر دیده می شود. این نوع از نظ مزه هم از سایر شیرها شیرین تر می باشد. شیر شتر شباهت فوق العاده ای به شیر انسان دارد به همین دلیل نزد افراد مقبول تر است.با توجه به نکاتی از شیر آن گفته شد خوردن آن توصیه می شود. البته هنوز تولید آن در اکثر نقاط ایران به صورت سنتی صورت می گیرد. اما با توجه به گسترش فضای مجازی و ارتباطات و راههای حمل و نقل می توان این نوع شیر ومحصولات آن را در هر نقطه ای توزیع کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما