فروش انواع شتر ایرانی گوشتی

شتر حیوانی است فوق العاده قوی و نسبتا عظیم جثه که کاربردهای فراوانی دارد. این حیوان در دسته نشخوار کنندگان قرار می گیرد از ویژگی های ظاهری آن می توان گفت که دست و گردن درازی دارد به همراه یک یا دو کوهان و حتی بدون کوهان، شترهای دارای کوهان، در کوهان پشت خود دارای چربی هستندو همین چربی ها توان تحمل شتر برای عبور از بیابان و کمبود آب را افزایش می دهد. اهمیت شتر در مناطق بیابانی برای ساکنان چه از لحاظ رفت و آمد و چه مواد غذایی فراوان است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و گوشت مرغ امروز تهران را در این قسمت به صورت مستقیم در اختیار شما قرار دادیم.

شتر یک حیوان حلال گوشت است که نحوه ذبح آن با سایر حیوانات حلال گوشت متفاوت می باشد. برای ذبح آن باید از گلو انجام شود در غیر اینصورت حرام خواهد بود.

انواع شتر

انواع شتر

شتر نیز مانند سایر حیوانات دارای نژاد های مختلفی است که از آن می توان به شتر آمریکایی، استرالیایی، ایرانی، آسیایی اشاره کرد و اینکه موارد نام برده شده هر کدام انواع مختلفی دارند. برای مثال شتر آمریکایی( لاما،آلپاکاريا، گواناکو) و ایرانی( ترکمن، بلوچی، بندری، کلکوئی، دشتی، چینی، زاهدانی، یزدی، مهابادی و عربی) اشاره نمود که البته هر کدام از این نژادها در یک زمینه خاص بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند.

فوایدشتر

فوایدشتر

از موارد مورد استفاده شتر می توان چند مورد نام برد:

  • حمل و نقل
  • گوشت شتر
  • شیر شتر
  • پوست شتر
  • چربی کوهان
  • سم شتر
  • محصولات لبنیاتی
  • روغن کوهان شتر

برای دانستن از تمامی خواص و فواید شتر و گوشت مرغ امروز تهران 1401 به این قسمت جهت سفارش آنلاین وارد شوید.

شتر ایرانی گوشتی

در میان شتران ایرانی که نام برده شد نژادهای بلوچی، دشتی، زاهدانی، یزدی و عربی در دسته شتران گوشتی قرار می گیرند یعنی نسبت به نژادهای دیگر از گوشت بهتری برخوردار هستند. البته گوشت همه شتران قابل استفاده است. اغلب شتران گوشتی به رنگ زرد یا سرخ هستند.

 

شتر ایرانی گوشتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما