خرید پتو پشم شتر با کیفیت به صورت عمده

پتوی پشم شتر با توجه به میزان پشم مورداستفاده در آن، دارای کیفیتهای مختلف و ضخامتهای متنوع برای مصارف خانگی، پتوی مسافرتی و …. است.

ضمن اینکه نوع دیگری از آن وجود دارد که در اصطلاح به پتو و یا همان شال افغانی معروف است. پتوی پشم شتر بینهایت نرم بوده و به دلیل داشتن تراکم بسیار بالا میتوانند به سرعت شما را گرم کنند تا حتی در سرد ترین روز های سال از گرمای دلپذیر آن و بافت نرم این محصول فوق العاده لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول جالب این مطلب را مطالعه کنید.

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و گوشت مرغ امروز تهران را در این قسمت به صورت مستقیم در اختیار شما قرار دادیم.

 

پتوی پشم شتر

ویژگی های پتوی ساخته شده از پشم شتر چیست؟

شاید تصور یا پوشاک و یا حتی کالای خواب مثل پتو که از پشم این حیوان ساخته شده باشند برای شما عجیب باشد اما باید بدانید پشم این نوع دام، جزو باکیفیت ترین و نرم ترین پشم های موجود در بازار بوده و حتی خاصیت درمانی دارند.

پشم شتر شاید بهترین ماده برای تولید انواع کالای خواب باشد. از آنجا که نوع درجه یک این محصول برای تولید پوشاک و رخت خواب استفاده میشود لایه دوم پشم شتری به نام شتر دو کوهان بوده که تراکم بسیار بالایی داشته در نتیجه به شکل دلپذیری شما را کاملا گرم نگهداشته و بافت فوق العاده نرم آن راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

کالاهای خواب ساخته شده از پشم شتر خاصیت درمانی داشته و برای تسکین درد های مفصلی، آرتروز و زانو درد بسیار موثر عمل میکنند. پتو پشم شتر برای اولین بار در قزاقستان ساخته شدند اما به دلیل کیفیت بسیار مطلوب به کشور های دیگر نیز صادر شده و یا به صورت بومی تولید میشوند.

برای دانستن از تمامی خواص و فواید شتر و گوشت مرغ امروز تهران 1401 به این قسمت جهت سفارش آنلاین وارد شوید.

 

 

پتوی پشم شتر

پتوی پشم شتر را از کجا تهیه کنیم؟

اگر دانستن برتری های این محصول به نسبت دیگر محصولات شما را علاقه مند به خریدن این محصول کرده است خبر خوب برای شما این است که میتوانید انواع این محصول را با دیزان های زیبا و مدرن با مناسب ترین قیمت از این وبسایت خریداری نمایید.

انواع این پتوها در مدلهای مختلف دو نفره ، تک نفره، پتو دستبافت افغانی یا به اصطلاح شال افغانی، نوع دیگر این محصول؛ ساخته شده از پشم شتر دو کوهانه برای مصارف هتل، بیرون گردی و مسافرت در سایت موجود و قابل خریداری میباشند. تمامی محصولات از پشم شتر بهداشتی و غیر حساسیت زا تولید شده و مشتریان عزیز میتوانند سفارش خود را از سراسر ایران با مناسب ترین قیمت ممکن درب منزل دریافت کنند.

به علاوه پتو های پشم شتر موجود در سایت میتواند یک هدیه خاص و ارزشمند برای افراد مسن باشد که شما میتوانید با تهیه این محصول و با کمک خواص درمانی آن، دردهای مفصلی آنها را تسکین داده و آن ها را خوشحال کنید.

جهت درافت اطلاعات بیشتر و استعلام موجودی و قیمت روز، با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما