خرید شتر یزد به صورت آنلاین

شتر یزد که از پستانداران عظیم الجثه است، که تنها در شرایط آب و هوایی خشک و نیمه خشک زندگی می کند. این موجود می‌تواند تا چندین روز بدون آب و غذا زندگی خود ادامه دهد.
این حیوان با اندکی غذایی که میخورد توانایی زیادی دارد وزن شتر ها معمولاً در سومین سال زندگی به ۵۰۰ کیلو می رسد به همین دلیل پرورش آن برای استفاده از گوشت بسیار سوده اور است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تمامی محصولات فرآوری شده از شتر و گوشت مرغ امروز تهران را در این قسمت به صورت مستقیم در اختیار شما قرار دادیم.

خرید شتر یزد

پرورش شتر در ایران

در حال حاضردر ایران به بهترین روش شتر یزد را پرورش می دهند روش پرورش شتر: پرورش نیمه وحشی و پرورش نیمه بسته. در روش اول گله شتر بدون هیچ نگهبانی در دل کویر ها رفت و آمد می کنند و صاحبان شتر ها سال یک یا دو بار به آنها سر می زند تا شترهای تازه به دنیا آمده را داغ بزنند و شتر های پیر را حذف کنند.
آنگاه شتر های پیر به کشتارگاه اعزام می‌شوند پشم و روغن آنها گرفته می‌شود شتر های بیمار به روش سنتی درمان می‌شوند یا در موارد خاص از بین میروند. در این روش هیچ گونه مسایل دامپروری رعایت نمی شود و بالاترین تلفات گله را خواهند داشت شتر بزد در معرض خط هستند.
در این روش عرضه خدمات دامپزشکی شتر بسیار دشوار و غیر ممکن است است. روش دوم که پرورش نیمه وحشی معروف است چندین شتر به وسیله یک ساربان راهی کویر می شود و این ساربان همیشه همراه گله می ماند. یک ساربان همراه با کله می تواند جلوی بسیاری از خسارت‌ها را بگیرد خساراتی مثل حمله گرگ یا تصادفات جاده‌ای یا حتی از سرقت شترها با وجود ساربان کاهش می یابد.

برای دانستن از تمامی خواص و فواید شتر و گوشت مرغ امروز تهران 1401 به این قسمت جهت سفارش آنلاین وارد شوید.

شتر یزد

نحوه سفارش شتریزد

شتر یزد یکی از بهترین شتر های موجود در خاورمیانه می‌باشند زیرا بسیار تنومند و سنگین وزن هستند گوشت آنها بسیار ترد و شیرین است آنها بوی مطبوع دارد چربی آن به میزان کافی می باشد و همین در این طرفداران زیادی را در کشور به خود جذب نموده اند علاوه بر آن خواص درمانی بسیاری دارند مثلاً شیر شتر به دلیل قطع گرمی که دارد در برابر بسیاری از بیماری‌ها از بدن انسان محافظت می‌کند.
ارائه محصولات دامی که دارای شرایط ویژه هستند به نحوی که از طریق تولید محصولات دامی ارگانیک به دست مصرف کننده برسد بسیار حائز اهمیت می باشد.
در ایران بیشترین تعداد شتر ها مربوط به استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان است و پس از آن خراسان جنوبی در رده های بعدی قرار گرفتند این شهرها به دلیل داشتن آب و هوای گرم و خشک مطبوع و مناسب برای رشد شتر ها به حساب می آیند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما